اولین کارگاه آموزشی سطح بندی و ارزیابی مراکز آموزش علمی کاربردی استان بوشهر در سال ۱۴۰۰ برگزار شد

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۰۸:۲۲ کد : ۵۴۷۱۷ اخبار
تعداد بازدید:۶۰۸
اولین کارگاه آموزشی طرح مذکور در سال جاری، روز یکشنبه مورخ ۱۹ اردیبهشت ماه سال جاری به منظور کیفیت‌سنجی و کیفیت‌بخشی و آشنایی بیشتر با فرآیند سطح بندی مراکز آموزش علمی کاربردی در سال ۱۴۰۰، با حضور اکبر احمدی رئیس اداره نظارت و ارزیابی واحد استانی بوشهر و کارشناسان آموزش و پژوهش مراکز آموزشی علمی کاربردی مشمول سطح بندی در استان بوشهر به صورت ویدئو کنفرانس و از طریق کانال مجازی واحد استانی به نشانی http://vc۱.uast.ac.ir/bu برگزار گردید.
اولین کارگاه آموزشی سطح بندی و ارزیابی مراکز آموزش علمی کاربردی استان بوشهر در سال ۱۴۰۰ برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان بوشهر؛ در راستای اجرای طرح ارزیابی و سطح بندی مراکز آموزش علمی کاربردی و با توجه به اهمیت بارگذاری دقیق اطلاعات 16 گانه حوزه های مختلف مراکز در سامانه سطح بندی ( ( crs، اولین کارگاه آموزشی طرح مذکور در سال جاری، روز یکشنبه مورخ 19 اردیبهشت ماه سال جاری به منظور کیفیت‌سنجی و کیفیت‌بخشی و آشنایی بیشتر با فرآیند سطح بندی مراکز آموزش علمی کاربردی در سال 1400، با حضور اکبر احمدی رئیس اداره نظارت و ارزیابی واحد استانی بوشهر و کارشناسان آموزش و پژوهش مراکز  آموزشی علمی کاربردی مشمول سطح بندی در استان بوشهر به صورت ویدئو کنفرانس و از طریق کانال مجازی واحد استانی به نشانی http://vc1.uast.ac.ir/bu  برگزار گردید.

در این کارگاه ابتدا اهمیت طرح ارزیابی و سطح بندی مراکز آموزش علمی کاربردی و سیاست­های دانشگاه در اجرای طرح سطح بندی مراکز توسط اکبر احمدی رئیس اداره نظارت و ارزیابی واحد استانی بوشهر، برای مراکز آموزشی تشریح و تبیین شد.

سپس جزئیات مطالب مربوط به  بارگذاری دقیق اطلاعات 16 گانه حوزه های مختلف مراکز در سامانه سطح بندی ( ( crs و فرم­های موجود در سامانه به تفکیک توضیح داده شد.

در این کارگاه نحوه تکمیل سامانه و ابهامات مطرح شده توسط مراکز مرتفع شد و مقرر گردید مراکز آموزش علمی کاربردی استان، در زمانبندی معین، نسبت به تکمیل سامانه سطح بندی، اقدام نمایند.

گفتنی است، این طرح در سه مرحله 1-خوداظهاری مراکز آموزشی2- راستی‌آزمایی اظهارات مراکز آموزشی توسط دانشگاه علمی کاربردی استان 3- بررسی داده‌ها در ستاد مرکزی انجام خواهد شد.

  • خلاصه موارد مطرح شده در کارگاه مذکور عبارتند از :
  • تبیین مسائل، رفع ابهامات و پاسخگویی به مسائل مرتبط با سطح بندی مراکز
  • اهمیت و جایگاه طرح ارزیابی و سطح بندی مراکز آموزشی.
  • وظایف مراکز آموزشی در اجرای طرح.
  • مکاتبه با مراکز آموزشی در خصوص موارد حائز اهمیت طرح و ارسال فرم­های دریافتی از ستاد مرکزی دانشگاه به مراکز آموزشی.

در خاتمه این کارگاه، کارشناسان هر یک از مراکز سئوالات و نقطه نظرات خود را اعلام و سپس پاسخگویی و در نهایت جمع بندی مطالب صورت پذیرفت.


( ۱ )

نظر شما :