نشست هم اندیشی و هماهنگی تبلیغات پذیرش بهمن ماه ۱۴۰۱ دانشگاه جامع علمی کاربردی استان بوشهر برگزار شد

۰۴ دی ۱۴۰۱ | ۱۳:۴۸ کد : ۶۵۲۶۷ اخبار
تعداد بازدید:۳۰۸۲
نشست هم اندیشی و هماهنگی تبلیغات پذیرش بهمن ماه ۱۴۰۱ دانشگاه جامع علمی کاربردی استان بوشهر برگزار شد

نشست هم اندیشی و هماهنگی تبلیغات پذیرش حداکثری دانشجو برای نیمسال بهمن ماه ۱۴۰۱ با حضور دکتر فضل الله لک رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان بوشهر و جمعی از رؤسای مراکز استان برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان بوشهر، در ابتدای این جلسه دکتر فضل اله لک هدف از تشکیل این جلسه را هماهنگی در انجام فعالیت های تبلیغی و ترویجی در استان و شهرستان های تابعه توسط مراکز آموزشی بیان داشت و خواستار ارائه پیشنهادات، راه کارها و شیوه های انجام تبلیغات و اطلاع رسانی پذیرش دانشجو در بهمن ماه سال جاری و اجرای دوره های مقطع دار کاردانی، کارشناسی و کوتاه مدت با محوریت تضمین شغل به دانشجویان توسط مراکز آموزشی شد.

در ادامه دکتر فضل اله لک رئیس واحد استانی بوشهر با قدردانی از زحمات و تلاش های مراکز آموزش علمی کاربردی استان در فرایند پذیرش دانشجویان ورودی بهمن ماه 1401 از رؤسای مراکز خواست تا نظرها و پیشنهاد های خود را در خصوص شیوه ها و متدهای جدید و کاربردی و عملیاتی تبلیغات و اطلاع رسانی در جذب و پذیرش دانشجو بیان کنند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان بوشهردر ادامه افزود : ضمن توجه به اصول و استانداردهای  تبلیغی،  هر چه سریعتر نسبت به طراحی و تهیه پوستر، تیزر، کلیپ و ویژه نامه های معرفی مراکز و رشته های موجود اهتمام ورزند و با  استفاده از کلیه پتانسیل ها، امکانات مادی و معنوی مرکز جهت توسعه و تنوع بخشی به تبلیغات محیطی و حداکثر استفاده از فضای مجازی و تولید محتوای چند رسانه ای جهت توسعه و ترویج گفتمان مهارت آموزی و فرهنگ کارآفرینی و اشتغالزایی نسبت به معرفی دستاورد های مرکز با تأکید بر مرکز نوآور و دانش آموختگان مؤفق برنامه ریزی لازم را برای جذب حداکثری دانشجوی مهارتی در پذیرش بهمن ماه 1401 داشته باشند. 
دکتر لک در ادامه این نشست افزود: انتظار می رود مراکز آموزشی در تبلیغات و معرفی دانشگاه به صورت هدفمند و برنامه ریزی شده اقدام نمایند، در امر تبلیغات باید به موضوع شغل محوری بودن رشته ها تأکید ویژه داشته باشند و در راستای مأموریت خور اقدام به برپایی نمایشگاهی برای معرفی پتانسیل و فعالیت های خود در طول سال تحصیلی اقدام نمایند. و از ظرفیت نشست با مخاطبین و جامعه پیرامونی از قبیل مدیران ارشد ادارات کل آموزش و پرورش، فنی و حرفه ای و سازمان های متولی مهارتی و آموزشی در راستای عرضه و شناساندن اقدامات و عملکرد مطلوب خود گام بردارند.

 در ادامه این جلسه رؤسای مراکز آموزش علمی کاربردی حاضر در نشست به بیان نظرها و پیشنهاد های خود در خصوص شیوه های کاربردی و عملیاتی و اثر بخش تبلیغات پرداخته و پس از بحث و تبادل نظر مقرر گردید در اسرع وقت تصمیمات لازم و اجرایی در این خصوص گرفته شود.


نظر شما :